viernes, 6 de junio de 2008

El món és un país petit

Se m'acudeixen llocs on tu i jo podem
caminar pel carrer,
al costat de la mar, pel mig dels edificis,
sols,
nedant en rius de gent.

Somio grans i petits, sorollosos i tranquils
restaurants
on puc menjar i mirar-te,
beure i mirar-te
riure i mirar-te
besar-te i tocar-te
desitjar-te i tenir-te
rallant fins que ja no poguem més de tot el que hen vist i sentit.
conec les ciutats, cap és massa enfora,
les tinc davant,
el passaport està obert.

Ahir vespre vaig somiar que ens aixecàvem junts
i vèiem sortir el sol
mentre deies el nom de cada flor en el camp
i deies el meu.

Eren les dues i desvetllada t'he cridat amb la força
de l'esperança.
Al matí, ha arribat la carta.
Has dit el meu nom,
i amb això tinc prou per a arribar a demà.

Però, escolta,
no existeix la casualitat;
existeixen llocs, existeix el món sencer.
Només has de dir la paraula:
Mentre,
esper.

No hay comentarios: